Benvenuti à i nostri siti web!

Precauzioni per a gru in usu (parte superiore)

Crane appartene à machini pisanti, tutti in u scontru di custruzzione grue, deve attenti à u tuttu, quandu nicissariu à piglià l 'iniziativa à evitari, à evitari periculu, oghje avemu da parlà, l 'usu di materia grua bisognu di attinzioni!

1. Turnate tutti i manichi di cuntrollu à zero è sona una campana d'avvertimentu prima di inizià.

2. Prima, teste viotu di u veiculu ogni istituzione per ghjudicà s'ellu ogni istituzione hè normale.Se u frenu di a grua falla o ùn hè micca adattatu bè, a grua hè pruibita di travaglià.

3. Quandu sughjendu uggetti pisanti per a prima volta in ogni turnu, o quandu alzà l'uggetti pisanti cù carichi grossi in altri tempi, l'uggetti pisanti deve esse messi falà dopu à esse elevatu à 0,2 metri da a terra per verificà l'effettu di u frenu è dopu. messu in funziunamentu normale dopu avè cumpletu i requisiti.

4 grue funziunamentu vicinu à u listessu span o supiriuri àutri gru, deve mantene 1._5 metri sopra à a distanza: dui gru chì suscitanu u listessu ughjettu, a distanza minima trà i gru deve esse mantinutu à 0,3 metri sopra, è ogni gru per a carica. ùn sò micca più di 80% di a carica nominale

5. U cunduttore deve ubbidisce strettamente à u signale di cumanda nantu à a gru.Ùn guidate micca prima chì u signale ùn hè micca chjaru o a grua ùn hà micca lasciatu l'area periculosa.

6. In casu di metudi d'elevazione improperu o pussibuli periculi durante l'elevazione, u cunduttore ricusarà l'elevazione è prupone suggerimenti per migliurà.

7. Per grue cù ganci principali è ausiliarii, dui ganci ùn sò micca permessi di esse aduprati per elevà dui ogetti pisanti à u stessu tempu.A testa di ganciu deve esse elevata à a pusizione di limitu, è a testa di ganciu ùn hè micca permessa di appiccà altre sparghjera ausiliaria.

8. Quandu sguassate l'uggetti pisanti, alzate in a direzzione verticale.Ùn trascinate o alzate in un Angulu.Ùn alzate micca u ganciu quandu si gira.

9. Quandu s'avvicinanu à a fine di a pista, i vitture grande è chjuca di a grua deve esse rallentata è avvicinata à una velocità lenta per evità scontri frequenti cù u gearbox.

10. A grua ùn deve micca scontru cù una altra grua.Solu SI UNA CRANE EST FORA D'ORDINE È CUSCENA DI E CONDIZIONI CIRCUNDANTI, UNA GRUA SCARICATA DOVREBBE ESSERE UTILIZZATA PER SPINGERE LENTAMENTE UN'ALTRA GRUE SCARICATA.

11. L'uggetti pisanti ùn deve micca stà in l'aria per un bellu pezzu.S'ellu ci hè un interrupzione brusca di l'energia o una forte caduta di tensione di linea, u manicu di ogni controller deve esse tornatu à cero u più prestu pussibule, tagliate l'interruttore principale (o tutale) in l'armadiu di prutezzione di distribuzione, è avvisate i travagliadori di gru. .Se l'ughjettu pisanti hè suspesu in l'aria per ragioni bruschi, u cunduttore è l'industria pisanti ùn sò micca permessi di lascià u postu, per avvistà à l'altri persunale nantu à a scena, micca permessu di passà a zona di periculu.


Tempu di post: 19-Sep-2022