Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu verificà a sicurità di u veiculu?(a parte dopu)

Shenghang Special Vehicle Manufacturing Co., Ltd hè specializatu in a produzzione di grue cum'è crane SHS3604, crane SHS2004, crane SHS3004, etc. Oghje, vogliu ricurdà à tutti chì u veiculu deve verificà a sicurità di u veiculu prima di a partenza.

二.Ispezione di l'instrumentu prima di a partenza
Entra in a cabina dopu chì l'ispezione di u trenu hè finita. Prima di inizià u veiculu, avemu ancu bisognu di attentu à:

1. Observe s'ellu u specchiu retrovisore hè pulito è aghjustà l'angolo di u specchiu.
2. Observe a visualizazione di u strumentu per vede s'ellu l'oliu, u carburante, a tensione, a pressione di l'aria è altri strumenti sò nurmali, soprattuttu s'ellu ci hè un alarme di l'indicatore di difettu.Sì l'allarmi di luce di colpa rossa, avete bisognu di risolve manualmente u difettu, è ùn caccià micca fora di a vittura cù u difettu.
3. Scuzzulate u volante per sente s'ellu a liberazione è a rotazione sò nurmali, è appughjà u cornu per vede s'ellu funziona normalmente.
4. L'ispezione di u sistema di frenu hè particularmente impurtante.In l'ispezione di rutina, pudete fà abbastanza pressione di l'aria di frenu prima, è dopu à sente per vede s'ellu ci hè una fuga d'aria dopu spegne u mutore;pudete ancu passà è stabilizzà u pedale di frenu, ascolta u Ascolta tutta a linea di frenu chì sguassate sottu frenu.

S'ellu hè un veiculu impegnatu in l'industria logistica, hè ancu necessariu di verificà s'ellu a scatula di carica hè fermamente chjusa, s'ellu u sigillo o a serratura hè cumpleta;s'ellu u tarpaulin hè fermamente bundled, è s'ellu ci hè un filu eccessiva esposta, s'ellu ci hè, u filu bundled deve esse alluntanatu;Se ci sò equipaghji d'urgenza cum'è extinguishers, trianguli d'avvertimentu, triangulu di legnu, etc. nantu à a vittura, saria megliu se pudete portà un gilet riflettente aranciu.
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate a vostra infurmazione di cuntattu è vi cuntattatemu in 24 ore.


Tempu di Postu: Settembre 16-2022