Benvenuti à i nostri siti web!

Hebei Shenghang New Energy aiuta à a raccolta è u trasportu di i rifiuti di cucina è custruisce un futuru verde

A classificazione è u trattamentu di i rifiuti di cucina hè una difficultà, focu è puntu di dolore in a classificazione di i rifiuti domestici in u mo paese.I rifiuti di cucina anu un altu cuntenutu organicu è sò estremamente periscibili.Se ùn hè micca trattatu in u tempu, hè faciule per pruduce odori cattivi.A cullizzioni disordinata è u trasportu affettanu l'aspettu di a cità, contaminanu a qualità di l'acqua, è sparghje e malatie.
厨余垃圾
Rifiuti di cucina mischiati secchi è umidi
faciule da fermentà
pruduce l'odore
Cumu raccoglie è trasportu i rifiuti di cucina
micca faciule
Shenghang New Energy
Aiutate à ottene l'acqua chjara è u celu turchinu!
厨余垃圾车

Features
●High gradu di autumàticu, tuttu u prucessu di u funziunamentu pò esse facirmenti cumpleta da solu una persona chì opera u switch.
●A porta di daretu hè hydraulically chjosa è sigillati cù una striscia sigillatura, chì pò effittivamenti impedisce u leakage di lignu durante a compressione è u trasportu, è effittivamenti evitari a contaminazione secundaria.U chjusu è a chjusura di a porta posteriore sò u listessu interruttore di operazione, impediscendu u fallimentu di sigillatura o danni causati da misoperation.
●An impurtatu serratura idraulica cuntrullata ilittronica hè stallatu nant'à u cilindru apertura porta daretu.A porta posteriore pò esse abbassata solu quandu hè alimentata per impedisce chì u coperchio posteriore cascassi bruscamente.À u listessu tempu, un strut di sicurità hè stallatu.A cumminazione di anti-dropping elettronicu è anti-dropping manuale migliora assai u rendiment di sicurezza di u veiculu.
●Ci hè un cisterna di lignu integrata in u fondu di a scatula, chì ponu effittivamenti cullà u sbuccu in a cucina.A tappa di u cisterna di l'acqua pò esse aperta à a fine di u cisterna per facilità a pulizia di l'internu di u cisterna.
●U piattu push hè imbuttatu è scaricatu, è ùn ci hè micca capu nantu à a parte posteriore di u piattu push, chì impedisce l'accumulazione di basura è bastone à u patrone, è riduce u travagliu di i travagliadori quandu u scaricamentu.
●Controlled da u sistemu ilettricu, u mekanismu lifting ùn pò agisce quandu u piattu push ùn hè ricuperatu in u locu, chì ponu effittivamenti impediscenu a basura da esse dumped davanti à u piattu push o nantu à u top cover per via di misoperation.
●Equipped cun un interruttore di carica d'urgenza, chì pò esse usatu in una emergenza quandu u veiculu ùn pò micca esse carricatu nurmale.Dopu chì u travagliu hè finitu, u veiculu serà revisionatu per assicurà a fine di u travagliu.
●U qualità waterproof è dustproof di tuttu u veìculu pò ghjunghje sin'à u gradu IP67.
Hebei Shenghang New Energy Special Vehicle Co., Ltd. dà un ghjocu cumpletu à a so iniziativa subjectiva, esplora attivamente è innuva, è sviluppa camioni intelligenti di basura di cucina verde.Havi un altu gradu d'automatizazione in carica è scaricamentu.Hè solu bisognu di una persona per uperà tuttu u prucessu.Un grande volume di carica, una bona ermeticità durante l'operazione, senza fughe è emissioni di odore, aiutanu à prutege l'ambiente è prumove a furmazione di u sviluppu verde di i metudi di produzzione è di stili di vita.


Tempu di Postu: Oct-08-2022